Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers خاطرات نوروز و سیزده بدر 1390 - ...::: دختران زیبای من :::...

...::: دختران زیبای من :::...

وبلاگی برای پرنیا و پریناز عزیزم

+ خاطرات نوروز و سیزده بدر 1390

سال نو مبارک قلب

سلام بچه ها خوبید. ما هم خوبیم . ان شاءالله عید به شما خوش گذشته باشه. به ما که خدا را شکر خیلی خوش گذشت .

روز اول عید یعنی 1/1/1390روز دوشنبه ساعت هفت صبح منزل را به مقصد تهران ترک کردیم . ولی قبل از آن به باغ رضوان رفتیم و فاتحه ای برای اموات خواندیم که تا ساعت 30/8 طول کشید بخاطر ترافیک و بعد از آنجا به سمت تهران راه افتادیم . تصمیم بر این بود که خیلی تفریحی بریم که هم خدای نکرده مشکلی پیش نیاید و هم بچه ها خسته نشوند. صبحانه را در داخل ماشین خوردیم و کمی در دلیجان استراحت کردیم و بعد دوباره راه افتادیم . ناهار را در پارکی در جاده قم خوردیم که خیلی هم خوش گذشت و بعد دوباره راه افتادیم . ساعت 3 بود که به تهران رسیدیم و به هتل رفتیم . هتل خیلی تمیز و خوبی بود (ایرانشهر) و دوش گرفتیم و کمی استراحت کردیم و شب رفتیم کباب بناب که خیلی خوشمزه بود و کمی گشتیم و آمدیم هتل . سریالها را دیدیم و وخوابیدیم. هتل غذا خوردیم  که خیلی غذای عالی بود. البته من دیگه بقیه سفر را خلاصه بگم چونکه اگر بخواهم صبحانه هتل خیلی مفصل بود و بچه ها دوست داشتند که خودشان از سلف سرویس بروند و صبحانه بردارند. البته نمی خوردند.

روز دوم رفتیم به کاخ گلستان که خیلی زیبا و دیدنی بود و تا ظهر آنجا و شمس العماره را دیدیم و رفتیم چایخانه سنتی چای خوردیم و بعد رفتیم کمی بازار گشتیم و کمی خرید کردیم و بعد هم رفتیم رستوران جزء به جزء بگم خیلی طولانی می شه. فقط از جاهایی که رفتیم و دیدیم بگم که رفتیم کاخ سعادت آباد – پارک ارم- قلعه سحر آمیز- دربند- امامزاده داوود- امامزاده شاه عبدالعظیم – پارک شهر ری – بازار بزرگ- قم – جمکران- اردستان – زواره- ابیانه و خیلی جاهای دیگه . البته بچه ها پارک ارم را خیلی دوست داشتند و توی همه بازیها رفتند.

مسافرت ما دقیقا 9 روز به طول انجامید و خیلی خوش گذشت و سه روز آخر را هم به دید و بازدید و بیرون رفتن و پارک و این برنامه ها گذشت. خلاصه براتون بگم که من که از این عید راضی بودم . چونکه فقط مثل عیدهای دیگه دیدوبازدید و رفت و آمد نبود.

امروز هم اولین روزی بود که در سال جدید پرنیا به مدرسه رفت و به او خوش گذشته بود.